2011. december 13., kedd

indulás előtt

Életem filmjének pergésében különös vágy volt bennem, hogy eljussak Rómába és Jeruzsalembe. A mindenhatónak köszönhetően 2007-ben Róma történelmi nagyságát megtapasztalhattam. Két évvel ezelőtt lett volna alkalmam Szentföldre zarándokolni, de édesanyám térdprotézis műtétje közbeszólt. Az idei évben sok dolog történt az életemben nagy tanulságokkal. Politikai ármánykodást megtapasztaltam és egy önként vállalt orvosi beavatkozás szövődménye ráébresztett mennyire esendő az ember. Lelki és testi gyötrelmek mellett derengett egy lehetőség, ami 2011-es esztendőre méltó befejezést tehet. Geosits Péter Medjugorjei zarándoktársam ismét nekilátott Szentföld zarándoklat szervezésébe. Az élet a nehézségek ellenére megadta, hogy Jézus nyomdokain járhassak és életem egyeik legnagyobb élményét élhessem meg.


Velem mindig különös dolgok történnek egy utazás alkalma előtt és sötét oldal rendesen kísért, hogy ne tudjak olyan lelkülettel menni ahogy jó keresztényhez illik. Indulás napján dolgoznom kellett és bőröndöm csak éjfélkor kezdett bepakolódni. Egy rendes zarándok lélekben felkészülve, bűneit megbánva lép Jézus nyomdokaira. A munka és egyéb terhek mellett szerencsére utazás előtt pár órával volt lehetőségem szentgyónásra. Nemrégen Kámon-Herény plébániára kisegítő lelkész érkezet. Nagy Péter plébános Herényi paplakban fogadott és két órás lelki beszélgetést követően megkaptam az útravaló intelmeket és feloldozást. Nem aludtam semmit és éjjel három órakor startoltunk Budapestre a Liszt Ferenc repülőtérre, hogy tíz órakor az El-Al menetrendszerinti járatával elkezdődjön történelmi és vallási múltidézés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése